Alle spelers die vóór 18 december hun Oudejaarslot voor de Oudejaarstrekking online of in de winkel hebben gekocht en via deze pagina hun deelname geregistreerd hebben, maken kans op 100 extra Oudejaarsloten t.w.v. € 3.000,-. Zowel een heel Oudejaarslot als een 1/2 Oudejaarslot geldt als één deelname.
De actie loopt tot en met 17 december 2023, om 23:59 uur.
Heb je online of in de winkel een Oudejaarslot gekocht? Registreer dan op deze pagina jouw lot voor de Oudejaarstrekking en maak kans op 100 extra Oudejaarsloten. Klik op online of winkel en vul je gegevens in combinatie met je Oudejaarslotnummer in. Je dingt nu mee naar die 100 extra Oudejaarsloten. Maximaal één deelname per persoon. Staatsloterij controleert gegevens en lotnummer bij een winnend lotnummer. De gegevens worden eenmalig gebruikt om persoonlijk contact met de winnaar op te kunnen nemen.
Koop je naast je abonnement een los Oudejaarslot in de winkel of via de website, dan kun je je met dat lotnummer hierboven aanmelden voor de actie. Koop je geen extra lot naast je abonnement, ga dan naar Club Staatsloterij om mee te doen aan acties.
Door het kopen van een Oudejaarslot voor de Oudejaarstrekking en het lot op deze pagina te registreren, maak je kans op 100 extra Oudejaarsloten.
Wat vervelend dat je lotnummer het niet doet. Neem contact op met onze klantenservice. Telefonisch via onze klantenservice op 070-550 08 08 (gebruikelijke belkosten, maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:00 uur en zaterdag van 10:00 – 17:00 uur), via e-mail staatsloterij@nederlandseloterij.nl of via X: @STL_webcare.
Je kan één keer meespelen, ongeacht het aantal loten dat je hebt gekocht.
Scan de QR-code van je Oudejaarslot of vul je lotnummer handmatig in. Laat jouw contactgegevens (voor- en achternaam, e-mailadres en telefoonnummer) achter en bevestig! De uitgevraagde gegevens worden alleen gebruikt om persoonlijk contact met de winnaar op te kunnen nemen. Je kan 1x meespelen. Indien de prijs valt op een Oudejaarslot wat in de winkel gekocht is en op de website geregistreerd is, kan er aan de winkelspeler gevraagd worden hun Oudejaarslot voor te leggen. Hiervoor moet de speler het Oudejaarslot nog wel in bezit hebben.
Dat is vervelend. Probeer het morgen opnieuw (uiterlijk op 17 december voor 23:59 uur) of neem contact op: Telefonisch via onze klantenservice op 070-550 08 08 (gebruikelijke belkosten, maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:00 uur en zaterdag van 10:00 – 17:00 uur), via e-mail staatsloterij@nederlandseloterij.nl of via X: @STL_webcare.
De winnaar wordt maximaal 5 werkdagen na de trekking telefonisch benaderd op het op de actiepagina opgegeven mobiele nummer, door de klantenservice van Nederlandse Loterij. Bij dit gesprek zal een controle vraag ten aanzien van het lotnummer worden gedaan. Zorg dus dat je een correct mobiel telefoonnummer opgeeft tijdens het aanmelden.
De belangrijkste voorwaardes zijn dat je in bezit bent van een Oudejaarslot (heel of 1/2) voor de Oudejaarstrekking, dat je deze in de winkel of online gekocht hebt en via www.staatsloterij.nl/100loten je deelname geregistreerd hebt. Dit kan vanaf 10 november.
De uitgevraagde gegevens worden alleen gebruikt om persoonlijk contact met de winnaar op te kunnen nemen.
Met een aandeel van een Boulevardspel kan je niet meedoen met deze actie. Hiervoor heb je een lotnummer nodig bestaande uit 2 letters en 5 cijfers.
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: Telefonisch via onze klantenservice op 070-550 08 08 (gebruikelijke belkosten, maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:00 uur en zaterdag van 10:00 – 17:00 uur), via e-mail staatsloterij@nederlandseloterij.nl of via X: @STL_webcare.