Aanpassing deelnemersreglement

en rekeningnummer gewijzigd

Staatsloterij investeert doorlopend in het vernieuwen en het verbeteren van het spel en onze diensten.

Dit leidt tot een aantal wijzigingen in het deelnemersreglement met ingang van deelname aan de trekking van 10 april 2021. Deze wijzigingen hebben geen invloed op je loten of speelwijze.

Er is onder andere vastgelegd dat gewonnen prijzen ook uitgekeerd kunnen worden in je wallet. Wat de wallet precies is, kun je op deze pagina lezen. Dit gebeurt niet automatisch, er verandert niets aan je huidige instellingen.

Ontvang je je lotnummer per post? Dan krijg je deze vanaf nu uiterlijk 2 dagen voor de trekking. Ontvang je je lotnummer per e-mail, dan verandert er niets. We sturen gewoon zoals je van ons gewend bent ongeveer 5 dagen van tevoren je lotnummer per e-mail. Alle abonnees kunnen hun lotnummer tot 2 weken van tevoren al zien in de Mijn omgeving.

Staatsloterij kan in de toekomst opnieuw wijzigingen aanbrengen in het deelnemersreglement. Je wordt hier altijd tijdig van op de hoogte gebracht. Er verandert nu niets aan je loten en speelwijze. Wil je naar aanleiding van deze wijziging jouw abonnement aanpassen of opzeggen, neem dan contact op met de Klantenservice of ga naar Mijn Staatsloterij.

Bekijk het nieuwe deelnemersreglement

Ons rekeningnummer wijzigt

Staatsloterij gaat samenwerken met betaalpartner Buckaroo. Dat betekent dat we vanaf de trekking van 10 april gaan incasseren met een ander rekeningnummer. Je ziet dan op jouw bankafschrift 'Staatsloterij by Buckaroo' staan.

Meerdere abonnementen?
Als je meespeelt met meerdere abonnementen, gaan we deze samenvoegen tot één abonnement. Je blijft gewoon meespelen met hetzelfde aantal loten, alleen staat alles straks in één overzicht. Per trekking schrijven we het bedrag van jouw deelname in één keer af.

Vragen?

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.